Przewodnik dla początkujących do optymalizacji prędkości witryny

Dogłębny przewodnik optymalizacji prędkości witryny, który pokazuje, jak ważne jest, aby mieć zgrabną stronę internetową. Instrukcje DIY i sztuczki, aby poprawić czas ładowania.

Zaktualizowano 15 września 2020

15

Akcje

Optymalizacja wydajności strony internetowej, centralny punkt zaawansowanych technologicznie projektów stron internetowych jest podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie nowoczesnych firm internetowych. W końcu nieskomplikowana wydajność witryny zabija zyski firm, gdy tortura czekania na powolne ładowanie stron internetowych frustruje odwiedzających w poszukiwaniu alternatyw – niecierpliwość to cyfrowa cnota!

Wypróbuj Darmowe demo

A Prędkość się sprzedaje!

Stworzyliśmy następujące sześć rozdziałów dogłębnego przewodnika optymalizacji prędkości, aby pokazać, jak ważne jest szybkie ładowanie, zgrabna strona internetowa! Niezliczone prace badawcze i Benchmarki udowadniają, że optymalizacja szybkości witryn jest jedną z najbardziej przystępnych cenowo i najwyższych zwrotów z inwestycji!

W poniższym przewodniku postaramy się wyjaśnić szczegóły techniczne, a jednocześnie dostarczyć łatwe do naśladowania instrukcje, które można rozpocząć wdrażanie od razu! Mamy nadzieję, że uznacie to za cenne i być może warte podzielenia się! 😄

Błyskawiczna szybkość ładowania strony zwiększa zaangażowanie, retencję i zwiększa sprzedaż. Natychmiastowa reakcja na stronę prowadzi do wyższych współczynników konwersji,a co 1 sekunda opóźnienia w załadowaniu strony zmniejsza zadowolenie klienta o 16 procent, odsłony strony o 11 procent i współczynniki konwersji o 7 procent według ostatnich badań grupy Aberdeen.

Podkreślenie kluczowych aspektów optymalizacji prędkości witryny:

Rozdział 1-Wprowadzenie do optymalizacji prędkości witryny

Rozdział 2-Wydajność Witryny Wpływa Na Sukces Biznesowy

Rozdział 3-Szybkość Zoptymalizowana Strona Mobilna Przyćmiewa Pulpit

Rozdział 4-typowe błędy biznesowe, które zabijają wydajność witryny

Rozdział 5 - Testowanie Szybkości Witryny-Zidentyfikuj Wąskie Gardła Wydajności!

Rozdział 6 - Jak poprawić szybkość witryny?

Rozdział 1: Wprowadzenie do optymalizacji prędkości witryny

Czym dokładnie jest szybkość strony?

Termin szybkość strony zasadniczo odnosi się do czasu, w którym strony internetowe lub treści multimedialne są pobierane z serwerów hostingowych i wyświetlane w przeglądarce internetowej żądającej. Czas ładowania strony to czas pomiędzy kliknięciem łącza a wyświetlaniem całej zawartości strony internetowej w przeglądarce żądającej.

Czas ładowania strony

Czas ładowania strony

Istnieją trzy podstawowe aspekty niezbędne do zrozumienia szybkości strony w kontekście doświadczenia użytkownika i wydajności witryny:

Widok czasu potrzebnego na dostarczenie żądanego materiału wraz z dołączoną zawartością HTML do przeglądarki.

Odpowiedź przeglądarki na żądania ładowania strony.

Widok użytkowników końcowych, jak żądana strona internetowa renderuje się w przeglądarce – jest to ostateczna empiryczna miara prędkości ładowania strony.

Wydajność witryny wpływa następnie na rankingi wyszukiwarek opracowane w oparciu o zastrzeżone i nieujawnione algorytmy, uwzględniające kluczowe czynniki, takie jak szybkość strony, wrażenia użytkownika, szybkość reakcji witryny i wiele innych wskaźników wydajności witryny.

Absolutną kluczową zasadą w maksymalizacji wydajności witryny jest skupienie się na optymalizacji prędkości strony od podstaw. Wtyczki do optymalizacji wydajności, skrypty po stronie serwera i końcowe poprawki mają minimalny-choć zauważalny-wpływ na szybkość strony i czas ładowania. Jednak twórcy stron internetowych i właściciele firm online Zwykle pomijają czasy ładowania strony w swoich strategiach rozwoju i projektowania stron internetowych.

Powoli? Jak Wolno?

Wszystko wolniejsze niż mrugnięcie okiem - 400 milisekund. Inżynierowie z Google odkryli, że ledwo dostrzegalny czas ładowania strony 0,4 sekundy jest wystarczająco długi, aby użytkownicy mogli wyszukiwać mniej.

Technologia przeszła długą drogę w poprawie doświadczenia z Internetu. Przepełniony cyberworld lat 90. był często oznaczany jako World Wide Wait, ale innowacje w dziedzinie technologii komunikacyjnych i sieciowych zrewolucjonizowały sposób przesyłania informacji cyfrowych przez internet. Nowa generacja firm internetowych ma wszystkie zasoby potrzebne do natychmiastowego dostarczania treści, ale aby wykorzystać i uzupełnić te zasoby, firmy potrzebują stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem szybkości, które zapewnią najlepsze wrażenia użytkownika.

Specjalista Microsoft speed i informatyk Harry Shum uważa, że 0,25 sekundy różnicy w czasie ładowania strony-szybciej lub wolniej - to magiczna liczba dyktująca przewagę konkurencyjną dla firm internetowych.

A co się stanie, gdy tego nie zrobią?

1 na 4 odwiedzających porzuci witrynę, jeśli ładowanie zajmie więcej niż 4 sekundy. 46 procent użytkowników nie odwiedza stron o słabej wydajności. Właściciele witryn mają zaledwie 5 sekund na zaangażowanie odwiedzających, zanim rozważą opuszczenie. 74 procent użytkowników korzystających z witryny mobilnej opuści, jeśli ładowanie trwa dłużej niż 5 sekund. Każda sekunda opóźnienia w czasie ładowania strony może prowadzić do 1.6 miliardów dolarów rocznych strat dla sprzedawców internetowych tak dużych jak Amazon.

Wolne czasy ładowania

Slow

47 procent klientów ecommerce oczekuje, że czas ładowania strony będzie krótszy niż dwie sekundy, zanim rozważy opuszczenie – 40 procent użytkowników opuściłoby witrynę w trzeciej sekundzie oczekiwania, zanim narzędzie do analizy wydajności nawet zarejestruje ich obecność w witrynie. Średni szczytowy czas ładowania konwersji wynosi zaledwie 2 sekundy-szybciej niż miliony stron internetowych.

A co się stanie, gdy przyspieszą?

Gdy Mozilla zwiększyła szybkość strony o 2,2 sekundy, liczba pobrań Firefoksa wzrosła o 15,4 procent lub 10 milionów rocznie! Walmart odnotował 2 procentowy wzrost współczynników konwersji za każdą 1 sekundę poprawy czasu ładowania strony. Liczby nie kłamią!

Wzrost prędkości

Wzrost prędkości

Akceptowalna wydajność strony internetowej – Neuronauka i rytm

100 milisekund. Tak długo płat potyliczny w naszym mózgu przechowuje informacje wizualne jako pamięć sensoryczną.

Naukowcy Google sugerują, że czas ładowania strony poniżej 100 milisekund daje odwiedzającym iluzję natychmiastowej reakcji na stronie, ponieważ procesor pamięci zmysłowej w naszym mózgu działa w seriach 100 milisekund. Magazyn pamięci oczyszcza się po 0,1 sekundy, ponieważ komórki fotoreceptorów w oczach przekazują więcej informacji do płata potylicznego.

Akceptowalna wydajność witryny

Akceptowalna wydajność witryny

1 sekunda czasu ładowania strony wystarcza do utrzymania płynnego przepływu myśli-użytkownicy czują się pod kontrolą swoich działań przeglądania stron internetowych, a stres psychiczny nie pogarsza się, chyba że witryna nie reaguje zgodnie z życzeniem.

Przy 10 sekundach opóźnienia, Uwaga odwiedzających jest ledwo utrzymywana. Uczucie niecierpliwości, frustracji i uczucia porzucenia jest zwykle wystarczająco silne, aby powstrzymać odwiedzających od ponownego odwiedzania takich powolnych stron internetowych.

Pragmatyczna Zagadka Psychologiczna

Jednak porzucenie witryny z powodu niskiej prędkości strony nie zawsze jest najszybszą ścieżką dostępu do pożądanych informacji w Internecie. Przeciętny użytkownik spędzałby kilka dodatkowych minut na przeglądaniu szybko reagujących, ale nieistotnych stron internetowych, zamiast czekać kilka sekund na powolne odpowiednie strony internetowe, aby odpowiedzieć.

Zmagasz się z przestojami i problemami WordPress? Kinsta To rozwiązanie hostingowe zaprojektowane, aby zaoszczędzić czas! Sprawdź nasze funkcje

I biorąc pod uwagę morze zasobów w sieci, użytkownicy ostatecznie znaleźć wymagane informacje na jednej lub drugiej stronie internetowej. Ale ewentualni przegrani to firmy online, które nie są w stanie dotrzeć do swoich klientów online wystarczająco szybko, pomimo hostingu dokładnych informacji i usług poszukiwanych.

Co dziwne, odwiedzający woleliby spędzać zbyt dużo czasu na przeglądaniu informacji w innym miejscu niż czekanie kilku sekund na załadowanie odpowiedniej strony internetowej. Doświadczenie jest podobne do incydentu na lotnisku w Houston sprzed kilku lat, który doprowadził do sprytnego rozwiązania.

Zabawa z psychologią człowieka

Zabawa z psychologią człowieka

Pasażerowie na lotnisku musieli udać się na 1-minutowy spacer do punktu odbioru bagażu i czekać tam przez 7 minut, aby odebrać swoje bagaże. Centrum Obsługi Klienta zostało ostatecznie zalane skargami na powolną obsługę.

Więc zarząd lotniska wymyślił sprytne rozwiązanie ,aby "rozwiązać" problem. Przesunęli bramy wjazdowe daleko i skierowali bagaż na zewnętrzną karuzelę.

Pasażerowie musieli teraz 6 minut spacerem do strefy odbioru bagażu, gdzie otrzymali swój bagaż w ciągu 2 minut. Wynik? Zero skarg. Absolutnie żaden pasażer nie wyszedł niezadowolony-z wyjątkiem zmęczonych nóg.

Podobnie windy zawierają lustra, więc pasażerowie są zajęci stylizacją siebie i nie myślą o czasie spędzonym w podróży. To zachowanie pasażerów jest analogiczne do zachowania odwiedzających witrynę w cyberprzestrzeni. Ta sama ogólna zasada dotyczy również firm internetowych: to obiektywna długość oczekiwania określa doświadczenie oczekiwania.

Teraz firmy online mogą grać z ludzką psychologią, jak menedżerowie lotniska w Houston i przyspieszyć ewolucję, ale praktycznie nie ma konkretnej formuły, aby czasy reakcji na stronie były znośne dla każdego indywidualnego odwiedzającego. Mogą też zredukować obiektywny czas oczekiwania na dostarczenie żądanej treści do swoich użytkowników online za pomocą szybko reagującej strony internetowej – w zależności od tego, co jest możliwe, gdy strona jest zaprojektowana tak, aby zapewnić natychmiastową odpowiedź i wysoką jakość, bezproblemowe wrażenia użytkownika.

Ten przewodnik skupi się na tej ostatniej praktyce i faktycznie pomoże Ci zmaksymalizować potencjał Twojej firmy online, optymalizując wydajność witryny, a tym samym zwiększając zadowolenie klientów, utrzymanie i lojalność.

Główne elementy przewodnika to:

Rozdział 2: Wydajność Witryny Wpływa Na Sukces Biznesowy.

Rozdział 3: Zoptymalizowana Szybkość Strony Mobilnej Przyćmiewa Sukces Internetu Stacjonarnego.

Rozdział 4: typowe błędy biznesowe, które zabijają wydajność witryny.

Rozdział 5: Testowanie Szybkości Witryny-Zidentyfikuj Wąskie Gardła Wydajności!

Rozdział 6: Jak poprawić szybkość witryny?

Rozdział 2: Wydajność Witryny Wpływa Na Sukces Biznesowy

Wydajność Wpływa Na Sprzedaż

7RRCKVNAdeB4aQ8R